läskiga händelser

 
 
Igår trotsade jag mörkret och gav mig ut på promenad längst gånggatan.
Det var så läskigt att gå runt ensam på natten utan starkt ljus!
Då tänkte jag på någon kunde hoppa fram och överraska mig 😱.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vaknade sex på morgonen av att det ringde på dörren. Jag trodde det var grannen, men där stod en man med ett skägg, och jag hade fan ingen aning om vem det var.
Jag kunde inte tänka klart, huvudet blev bara tomt. Jag blev så rädd och börja skrika.
Han kom fram och då kom jag ihåg vem han var 😢🤣.
 
Jag tycker det är sjukt obehagligt när ett ex eller whoever står utanför dörren en kväll/natt/morgon oanmält. Dessutom är det svårt att ställa om sig från att vara uppe
i något till att plötsligt vara social. Jag brukar kolla genom titt-hålet för ibland är
det mina grannar som behöver hjälp med något. Men om det är någon okänd så öppnar jag inte dörren på kvällar, men portdörren stängs efter klockan 21.00.
 
Noah's buzz cut and other (possible) anachronisms | Peter T. Chattaway
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0