Ersättning för personskada

 
 
 
Jag har fortfarande ont runt injektionsområdet där jag har fått sprutan,
som till exempel svullnad, muskelvärk i överarmen och ont i axelleden. Värken och smärtan försvinner inte av sig själv inom några jävla dagar 😡.
Fy fan vad jag hatar svenska staten. Jag skulle gärna vilja stämma skiten
ur staten för personskada orsakad av vaccin mot covid-19, men vi bor ju tyvärr
inte i USA 😂.
 
- Den som får skador av ett godkänt vaccin mot covid-19 kan få ersättning från Läkemedelsförsäkringen. För att skadan ska vara ersättningsbar ska man ha
haft besvär i åtminstone 30 dagar, dvs minst en månad. 
Nu kan vi också få statlig ersättning om läkemedelsförsäkringen inte täcker hela ersättningen. 
Jag får avvakta lite till.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0